Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Πρώτα το περιβάλλον, µετά οι ταινίες

Actor and director Kevin Costner while visitin...Για τη συνεισφορά του στη µάχη κατά της πετρελαϊκής ρύπανσης στον Κόλπο του Μεξικού θέλει να γίνει ευρύτερα γνωστός ο (φωτογραφία), ευελπιστώντας να τύχει αναγνώρισης περισσότερο για τις περιβαλλοντικές τους δράσεις παρά για την κινηµατογραφική του καριέρα. Ο χολιγουντιανός αστέρας πούλησε, έναντι συµβολικού τιµήµατος, ένα σύστηµα διήθησης πετρελαίου στην ΒΡ για να ελαχιστοποιηθεί η ζηµιά από τη διαρροή πετρελαίου που µετράει ήδη τρεις µήνες. Τα αφεντικά της πετρελαϊκής εταιρείας αγόρασαν 32 τέτοια συστήµατα – πατέντα του αδελφού του Κέβιν Κόστνερ, Νταν – τα οποία κατασκεύασε η εταιρεία Costner Ιndustries Νevada Corporation. «Οταν πεθάνω, ελπίζω στην επιτύµβιο στήλη µεταξύ άλλων να αναγράφεται: “επίσης, έκανε ταινίες”» έλεγε ο ηθοποιός στον Λάρι Κινγκ, που τον φιλοξένησε στην εκποµπή του. «Δεν θέλω να προσδιορίζοµαι από τις ταινίες µόνον. Η ζωή µου έως τώρα υπήρξε υπέροχη. Με καλές και κακές στιγµές. Οµως ήταν καλή ζωή. Δεν θέλω η διασηµότητα να µε ορίζει και οι άνθρωποι να έχουν συγκεκριµένη άποψη για εµένα. Σκέφτηκα πως αν καταθέσω ότι έχω σκέψη, διάθεση και χρήµα, πάνω στο πρόβληµα αυτό θα µπορούσα να κάνω τη διαφορά. Ναι, λένε για µένα ότι είµαι ο ηθοποιός µε το µαγικό µηχανάκι. Ξέρω πώς θα το εκλάβουν ορισµένοι, κάποιοι κουλτουριάρηδες και κυνικοί, που θέλουν να δουν το κεφάλι µου να ροβολά στον δρόµο. Αλλά είµαι προετοιµασµένος. Δεν θα καταθέσω τα όπλα σε αυτή τη µάχη, γιατί το σύστηµα διήθησης πρέπει να αξιοποιηθεί». 
Enhanced by Zemanta

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...