Το πρώτο επιβατηγό πλοίο που θα κινείται και με ηλιακή ενέργεια ναυπήγησε αυστραλιανή εταιρεία.
Το πλοίο θα μπορεί να χρησιμοποιεί ορυκτά καύσιμα, αλλα και την ηλιακή και αιολική ενέργεια.
Έχει μήκος 24 μετρα, χωρητικότητα 100 θέσεων και θα εξοικονομεί έως και το 50% των καυσίμων που θα κατανάλωνε ένα συμβατικό πλοίο.
Το «ηλιακό πανί» που διαθέτει, μπορεί ταυτόχρονα να προσανατολίζεται στη διεύθυνση του ανέμου, ώστε το σκάφος....... να κινείται και με τον άνεμο, όπως οποιοδήποτε ιστιοφόρο.
Ο χειρισμός του ιστίου γίνεται κατά κανόνα αυτόματα, από έναν ειδικό υπολογιστή πάνω στο πλοίο ο οποίος λαμβάνει υπόψη του τη θέση του ήλιου και τον άνεμο για να χρησιμοποιήσει πιο αποτελεσματικά και τις δύο πηγές ενέργειας.
Πηγή "Καθημερινή
Το πλοίο θα μπορεί να χρησιμοποιεί ορυκτά καύσιμα, αλλα και την ηλιακή και αιολική ενέργεια.
Έχει μήκος 24 μετρα, χωρητικότητα 100 θέσεων και θα εξοικονομεί έως και το 50% των καυσίμων που θα κατανάλωνε ένα συμβατικό πλοίο.
Το «ηλιακό πανί» που διαθέτει, μπορεί ταυτόχρονα να προσανατολίζεται στη διεύθυνση του ανέμου, ώστε το σκάφος....... να κινείται και με τον άνεμο, όπως οποιοδήποτε ιστιοφόρο.
Ο χειρισμός του ιστίου γίνεται κατά κανόνα αυτόματα, από έναν ειδικό υπολογιστή πάνω στο πλοίο ο οποίος λαμβάνει υπόψη του τη θέση του ήλιου και τον άνεμο για να χρησιμοποιήσει πιο αποτελεσματικά και τις δύο πηγές ενέργειας.
Πηγή "Καθημερινή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Γράψτε ελεύθερα την άποψή σας!